بوسیله گزارش شهرنوشت، محسن هاشمی رفسنجانی با حضور در جمع خبرنگاران درباره دستورات مطالعه شده اقرار کرد: بررسی اصلاحیه نظام نامه موسسه های موقوف شهرداری تهران یکی از دستور مجمع های امروز صحن شورای ایالت بود. این اساسنامه به پیشنهاد شورا سال گذشته بوسیله پذیرش رسید اما پس از ارسال، وزارت کشور نظراتی روی آن اعمال کرد.

او ادامه داد: این نظرات در شورا مورد تجسس قرار گرفت و امروز درباره جزئیات آن گپ شد. اصلاحیه وزارت کشور داخل اساسنامه بعضاً بوسیله قیافه تغییرات عبارتی بوده است بمنظور داخل نظام نامه ها بعضاً الفاظی مطرح می شود که باید در تمام سازمان ها یکسان باشد.  

مهتر شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که یکی از موضوعات مطرح شده تو صحن، بررسی تفویض مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بود؛ نشانی کرد: اعضا درباره این که از نیروهای باتجربه و استخدامی استفاده کنند یا نیروهایی را از خارج بخاطر این نیت در نظر بگیرند، بحث و بررسی انجام دادند.  

او درباره آخرین وضعیت لایحه ادغام معاونت ها و اداره های شهرداری تهران گفت: این لایحه هنوز به شورای شهر نرسیده، ولی پیشنهادهایی در این ماخذ مطرح شده است.

هاشمی درون پاسخ به سؤالی درباره نامه جهانگیری برای نمایش بودجه ۲ میلیارد یورویی برای تمهید واگن عنوان کرد: جزئیات این مجله را قبلاً اعلام کردم. با توجه بوسیله رومه ایشان اذن لازم به بانک مرکزی داده شده و امتداد پیگیری ها باید از سوی وزارت کشور و شهرداری تهران ایفا شود.  

او در پاسخ بوسیله سؤالی درباره تجمع مینی بوس داران طبق شورای بطرف خانه تهران به نیت پرداخت نکردن عوارض طرح ترافیک گفت: آقای پورسیدآقایی قول داده بودند تا این مشکل را حل کنند و من این موضوع را مجدداً از ایشان جویا خواهم شد.  

رئیس شورای اسلامی خانه دادن تهران در پاسخ بوسیله سؤال دیگری مبنی بر این که شهردار تهران اعلام کرده تا ماهی یک ایستگاه مترو گشادن می کند، گفت: ایشان گفته اند اگر پول باشد افتتاح می کنند. تو واقع هر مسئولی که قولی را می دهد یک اگر» داخل ابتدای آن قول می گذارد.

او درباره اضافه شدن تعداد سفرهای مترو توضیح عدل: این موضوع به صلاح زدودن بجهت توان لازم برای راه اندازی بود ندارد. ما در حال مجهز به شدت کاستی واگن داریم و در فدایی از موارد از خطوط دیگر واگن برداشته و بوسیله خطوط دیگر می برند. بوسیله عنوان مثال بخاطر شیار ۶ و ۷ هیچ واگنی خریداری نشده و حتماً باید ۱۰۰۰ واگن برای خطوط متروی تهران خریداری شود.

هاشمی درباره کشش عمر واگن ها نشانی کرد: واگن های متروی تهران فرسوده نیستند. واگن ها عمدتاً ۳۰ سال عمر می کنند و پس از هر ۱۰۰۰ کیلومتر حرکت، overhall می شوند. واگن هایی که از ابتدای باز کردن مترو فعالیت می کنند تا به امروز بیش از یک میلیون کیلومتر حرکت کرده اند.

او تو پاسخ بوسیله سؤالی مبنی پیاده شدن این که آیا بایکوت ها روی تعمیر واگن های مترو تأثیرگذار بوده است، گفت: خیر! تحریم ها روی این موضوع تأثیری نداشته اند.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها